План-конспект
відкритого уроку англійської мови у
6-Б класі
Вчителя:
Тюхменьової А. В.
КЗО
«Загальноосвітня санаторна школа-інтернат
№3» ДОР»
Тема:
За покупками.
Мета:
Повторити
й активізувати ЛО теми.
Повторити
граматичний матеріал: спеціальні
запитання.
Розвити
комунікативні вміння учнів.
Виховувати
в учнів культуру спілкування у закладах
торгівлі.
Обладнання:
Підручник,
робочий зошит, картки для роботи в парах,
інтерактивна дошка, ноутбук.
Хід
уроку
Підготовка
до сприйняття іншомовного мовлення
Greeting
1.Привітання
Т:Good
morning,
children!
Ps:
Good
morning,
teacher!
Aim
2.Повідомлення
теми та мети уроку.
Т:Today
we`ll continue our talk about shopping, the things you can buy in
shops and different kinds of stores. You`ll revise the vocabulary on
the topic in dialogues, games, and exercises. But today our lesson
will be unusual. For your correct answers I`ll give you some money.
Currency of our lesson is mini pound. At the end of the lesson you`ll
count your mini pounds and it helps me to decide what marks you have.
Warming
up 3.Уведення
в іншомовну атмосферу.
1)Phonetic
exercises
Учні ланцюжком
читають слова з інтерактивної дошки,
звертаючи увагу на транскрипцію:
[ou]: hope, clothes, show,
coat
[ei]: away, play, raincoat,
trainers
[S]: shirt, T-shirt, shoes,
shorts
[e]: red, help, dress,
sweater
[u:]: room, blue, boots,
shoes
2)
Учитель
просить чотирьох учнів відповісти на
питання, які з`являються
на інтерактивній дошці:
Do
you like shopping?
How
often do you go shopping?
What
do you like to buy?
What
are you favorite shop?
За
вірне виконання завдань учні отримують
по одному міні-фунту.
Основна
частина уроку
Vocabulary
Practice
1.Активізація мовленнєвих зразків
Учитель
викликає одного учня для читання з
інтерактивної дошки назв магазинів:
Names of shops:
-Greengrocer`s, - Dairy, -Sweet shop, - Book shop, -Toys shop, -
Clothing shop, -Baker`s, -Butcher`s, -Newsagent`s, -Florist`s,
Chemist`s.
Учитель
просить шістьох учнів по черзі виходити
до дошки та за допомогою спеціального
олівця заповнити
пропуски в реченнях.
T:
What would you
like to buy in the Greengrocer`s?
P:
I would like to
buy some
bananas in the
Greengrocers.
T:
What would you
like to buy in the Dairy?
P:
I would like to buy some
cheese in the
Dairy.
T:
What would you like
to buy in the Sweet
Shop?
P:
I would like to buy some
chocolate in the
Sweet Shop.
T:
What would you like to buy in the Book Shop?
P:
I would like to buy some
pencils in the
Book Shop.
T:
What would you like to buy in the Toys Shops?
P:
I would like to buy a
doll in the Toys
Shop.
T:
What would you
like to buy in the Clothing Shop?
P:
I would like to
buy
a dress and a pair of jeans in
the Clothing Shop.
За
правильне виконання завдання учні
отримують по два міні-фунта.
2.Виконання
індивідуальних завдань.
Учні
повинні вибрати та записати у зошит
речення з дошки, які відтворюють
правильний порядок дій під час купівлі
телевізора у магазині. Потім учні по
черзі виходять до дошки та з`єднують
правильні речення безпосередньо на
інтерактивній дошці.
You
are a student and you don`t have much money. Your television is out
of order and it`s not possible to repair it.→ Look for an
electrical goods shop with reasonable prices.→ Ask a shop assistant
for advice.→ Ask for good-quality television at a reduced price.→
Ask the shop assistant how long the product is guaranteed for.→ Pay
for the television at the check out.
Ask for receipt and
the guarantee.→ Congratulations! You saved 15 pounds.
За
правильне виконання завдання учні
отримують по два міні фунта.
3.Виконання
завдання на картках. Робота в парах.
Учні
отримують картки з діалогом. Учні повинні
вибрати правильний варіант слова та
заповнити пропуски в діалозі. Потім
двоє учнів читають діалог перед класом.
Клас перевіряє та погоджується або не
погоджується.
За
правильне виконання завдання учні
отримують по три міні фунта.
Speaking
4. Розвиток
навичок діалогічного мовлення.
- Учні читають діалог у підручнику (Впр.5 с.46)
- Учні уявляють себе продавцями та покупцями, обирають назву магазину та складають власні діалоги за зразком в підручнику. Потім учні розігрують діалоги, купуючи зразки реальних товарів.
За
правильне виконання завдання учні
отримують від двох до чотирьох міні
фунтів.
Заключна
частина уроку
Homework
1.Домашнє завдання
РЗ, впр. 5( с. 125)
письмово.
Summarizing
2.Підведення підсумків уроку.
Учні підраховують
отримані міні-фунти та отримують бали
в залежності від їх кількості.