Майстер – клас з кардмейкінгу

КЗО «Загальноосвітня санаторна школа-інтернат №3»
Дніпропетровської обласної ради»











Позакласний захід
до проведення тижня ангійської мови
майстер – клас з кардмейкінгу (виготовлення вітальних листівок)











Розроблено:
учителем трудового навчання Бутник Н.В.
учителем англ. мови Тюхменьовою А.В.

















ДНІПРО
2017-2018 н.р.
FASHION POSTCARDS

Протягом з 13.11 -18.11.2017 р. в школі інтернаті проводився тиждень високої моди у рамках тижня англійської мови.
14.11.2017 р. на базі 7 А, Б класів проводився майстер – клас з кардмейкінгу (виготовлення вітальних листівок) – для учнів які мають високий творчий потенціал та зацікавлені в вивченні англійської мови.

(Кардмейкінг- це виготовлення вітальних листівок вручну з використанням різних підручних матеріалів, яке останнім часом набуло статусу популярного хобі. Назва «кардмейкінг» походить від словосполучення «card» і «make», що в перекладі з англійської означає «листівка» і «робити». Незважаючи на англійське коріння назви, історично це заняття було засновано в Стародавньому Китаї, коли напередодні нового року китайці обмінювалися листівками, поздоровленнями і запрошеннями.
В Європу листівка ручної роботи потрапила лише в 1400 році і завоювала небувалу репутацію. Листівками ручної роботи обмінювалися у всіх частинах Європи аж до середини 19 століття, з початком друкованих можливостей, прогресу і комунікацій. Так, до кінця 19 століття листівка стала дорогим і вагомим подарунком, а виготовленням її займалися художники і майстри своєї справи. До кінця 80-х років 20 століття виготовлення вітальної листівки вручну знову набуло свій особливий статус. Вся унікальність кардмейкінга полягає в тому, що листівка робиться від щирого серця, з вкладенням душі і величезного розмаїття фантазії;2 і матеріалів.
Матеріали для виготовлення листівок: Папір, це може бути кольоровий папір, картон або звичайна біла, фольга; ножиці, леза та інші ріжучі предмети; намистинки, бісер, паєтки, стрази, гудзики і навіть крупа; клей, скотч, скоби, дирокол, шпильки, степлер; стрічки, тасьма, мережива, нитки, тканину.
Під час виконання можуть бути використані кілька класичних напрямків - технік:
Дістрессінг - візуальне зістарювання сторінок;
Ембоссінг – виконання опуклого малюнку;
Штампінг - створення певних ефектів).

Час проведення: 1 година астрономічна
Форма проведення: Майстер-клас (це особлива форма навчального заняття, що заснована на «практичних» діях, у ній міститься творче розв’язання певних педагогічних завдань (пізнавального й проблемного).
Особливості майстер-класу:
- новий підхід до філософії навчання, що змінює наявні стереотипи;
- метод самостійної роботи в малих групах, що дозволяє обмінюватися думками;
- створення умов для залучення всіх до активної діяльності;
- прийоми, що розкривають творчий потенціал як учителя - майстра, так і учасників майстер-класу.
(форми, методи, технології роботи пропонуються, а не нав’язуються учасникам).
- забезпечення можливості кожному учасникові висловитися щодо запропонованого матеріалу.
Форма взаємодії: співробітництво, співтворчість, спільний пошук.
Критерії добору матеріалу й учасників майстер-класу:
- актуальність пропонованої проблеми (використання різних підручних матеріалів);
- практична значущість результатів реалізації проекту (підтримка учасників, розширення знань з англійської мови);
технологічність і новизна роботи ( поеднання багатьох видів ручної творчості та розумових здібностей);
спрямованість виготовлення листівки (проекту) програми Майстер-класу на підвищення рівня компетентності та розвитку учасників;
Вимоги до організації й проведення майстер-класу
Організації діяльності у складі малої групи (12 учасників).
Він складатися із завдань, що спрямовують діяльність учасників на розв’язання поставленої проблеми, а саме виготовити креативну авторську листівку з привітанням (підтримку) для учасників показу мод.
Позиція учителя
Проводячи майстер-клас, учитель не прагне до простого передавання знань, а намагається залучити учасників до процесу, зробити їх активними, пробудити в них те, про що вони навіть не підозрюють, зрозуміти й усунути те, що заважає їм у саморозвитку. Усі завдання та дії учителя спрямовуються на залучення уяви учасників, створення такої атмосфери, щоб вони проявили себе як творці. Це м’яке, демократичне, непомітне управління діяльністю. Необхідно створити атмосферу відкритості, доброзичливості, співтворчості в спілкуванні.
Аспекти на які учителю необхідно звернути увагу під час проведення майстер-класу:
- мовлення й голос (тон, виразність, дикція, інтонація, техніка мовлення);
- міміка, жест, володіння емоціями.
- пантоміміка (постава, уміння стояти, сидіти, спостерігати за поведінкою учасників).
- уміння зосередитися на розмові, володіння мнемотехнікою, відсутність скутості.
- мистецтво спілкування: психологічна вибірковість, здатність до педагогічної уваги, емпатія.
- педагогічна імпровізація: уміння працювати за планом «у голові», залучати особистий досвід, керувати незапланованими ситуаціями.
- психологічна пильність, уміння вираховувати «геніїв» і підтримувати тих, хто не встигає.
- комунікативна культура, уміння вести діалог, дискусію.
- відчуття часу.
- критерії якості підготовки й проведення майстер-класу
- презентативність
- ексклюзивність
- технологічність.
- артистичність.
Проведення майстер-класу




1. Презентація вітальних листівок (характеризація, обґрунтування використання матеріалів, результати попередньої діагностики виконання, прогнозування майбутнього результату)
2. Коротко характеризуються основні ідеї технології виготовлення;
3. Спільне обговорення авторських моделей навчального заняття з учасниками майстер – класу;
3. Самостійне визначення необхідних матеріалів для виготовлення;
4. Добір матеріалів для своєї роботи;
5. Інструктаж з техніки безпеки під час роботи з ножицями;
6. Самостійне виконання деталей заготовок (за шаблонами, самостійно);
7. Моделювання майбутнього виробу;
8. Консультація з перекладу надпису листівки на англійську мову;
9. Інструктаж з прийомів роботи та техніки безпеки з клею чим пістолетом;
9. Закріплення деталей листівки;
10 Остаточне оздоблення робіт, підготовка їх до виставки.

Оцінювання робіт – оформлення виставки (дає можливість самооцінюватися, самокоригуватися). Ав­торські технології, що пропонуються у межах майстер-класу, не мають бути детально відтвореними; однак кожна з них несе ідейний заряд, має безліч відтворених деталей, прийомів, елементів майстерності.

Комментариев нет:

Отправить комментарий